خدایا شکرت!
ستاره های ابی

ss

خدایا ممنونم!بابت اینکه بازم  کنارمون بودی!بازم با آبی دلان بودی!خدایا دوستت دارم!به خاطر لحظه هایی که لبخندی زیبا را بر لبان برادرانم نشاندی!دوستت دارم به خاطر لحظه ی گل اولی که زدیم و خنده های برادران آبی ام از ته دل را دیدم!دوستت دارم به خاطر لحظه ای که بازیکن حریف به موقعیت نزدیک میشود و این تو هستی که به طور شگفت آوری هوای برادرم سید مهدی,سنگربان آبی ها را داری و مواظبی که سید آبی ها گل نخورد!خدایا دوستت دارم به خاطر لحظه ای که برادرم فرهادگل میزند و آن خنده ای که از ته ته دل میزند و این بهترین لحظه است برای یک خواهر ,یک هوادار, یک عاشق !خدایا دوستت دارم.واقعا دوستت دارم .خدایا مواظب برادرانم باش تا طوری زندگی کنن که تو میخواهی نه خودشان!

برد شیرین تیم ابر قدرت استقلال را به تمامی هواداران و عاشقانش تبریک میگمممممممم!

بهترین لحظه برای من خنده های واقعی و از ته دل توست داداش فرهادم!!!!

رستگاری استقلال با شوت ساموئل و گلزنی مجیدی/آبی‌ها به صدر رفتند



نظرات شما عزیزان:

مهسا❤7
ساعت19:07---26 اسفند 1391
تبریک قربونت برممم
پاسخ:مررررررررررسی


alireza
ساعت14:32---24 اسفند 1391
سلام نگار.مرسي كه بهم سرزدي.دوباره بيا.منلينكت كردم توهم بلينك باهمون اسم.راستي قالبت رو خودت طراحي كردي؟
پاسخ:خواهش!ممنون که لینک کردی .شماهم لینک شدی


شادی
ساعت21:25---23 اسفند 1391
بردمون و گلزنی داداش فرهااااد مبارک!

چقدر فرهاد انگیزه داشت!؟؟

و سیدم که با مصدومیت بازی کرد....


پاسخ:همچنین شادی جونم!آره واقعا بهترین بازیکنای این بازی داداش فرهاد و داداش سید بودند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:53 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین